29 Ağustos 2014 Cuma

İzle, Eğlen ve Geç




Hani bazi filmler vardir ya konusu senin için önemli değildir kavga dövüş, macera, vurma kirma, silahlar konuşsun yeter ki dersin ya o filmlerde. Konusu olmasa da olur ama oyuncularin muhteşemliğiyle birleşen macera filmi senin hayatinin filmi olur ya. Büyük oyuncular o kadar güzel oynar ki senin gözlerinin önünde belkide konusu senin en son düşüneceğin şeydir filmin. İşte Cehennem Melekleri serisi tamamen bundan ibaret. Büyük oyuncularin harika rolüyle konu uçar gider ve kavga sahneleri kalir senin aklinda.

15 Ağustos'ta serinin 3.filmi çikmişti ve ben tabi ki hemen izledim o gün çünkü ordaki olanlari hemen izleyip 2.filmden sonraki heyecani atmaliydim üzerimden. Evet öyle de oldu filmi izledim ve inanilmaz bir rahatlama geldi bana ve ayakta alkişlanilacak macera şöleni. Sonra üstünden zaman geçince aynen dediğim gibi süper starlar sayesinde konuya ve filmin bazi sıkıcı yerlerine hiç dikkat etmemişim bile. Stallone, Statham, Snipes, Ford, Li, Schwarzenegger, Gibson ve daha birçok yildiz oyuncu. Zaten bu isimleri gördükten sonra o filmi izlememek elde değil. Kesin kavga gürültü var yine diyosun içinden ve heyecanlaniyorsun filmi beklerken.
İşte ben tamamen böyle oldum üstelik filmin etkisine o kadar kaptirmişim ki kendimi iki defa izledim ve ikinci izleyişimde tabi ki bazi eksikliklerinde farkina vardim.



Herşeye rağmen "izle, eğlen ve geç" modunda izlenebilecek ve keyif alinabilecek harika demek yetmez olağanüstü oyuncularin resitaliydi benim için The Expendables 3.

İzlerken konuyu anlamaya çalişmayin keyif almaya bakin maceradan ve oyunculardan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder