10 Temmuz 2016 Pazar

London Has Fallen Saçmalığı

Abi hadi Olympus'u çektin bi de oynattın Morgan Freeman'ı ve bizim 300 Spartalı'nın komutanını ama bu iş oyuncularla olacak olsaydı ohooo. İlk filmde saçmaladın saçmaladın tamam kabul aksiyon severleri doruklarına kadar da çıkardın bak kabul hakkını yemeyim ama boş film be abi boş. Sen gittin bir de ikincisini çektin.
Artık bu Amerika başkanını koruma hikayeleri falan filan bunlar uyduruk senaryolar yapmayın. Koksoca Hollywood'sun. Herkes denedi bunu tutmadı tutmaz. Şurda bi avuç aksiyon sever adam kaldı. Artık akıllandı bu insanlar ya kurşunların arasından koştura koştura giden yara bile almayan adamları izlemekten sıkıldı be millet. Bizim ülkedekiler için hatta çıtır çerez senin bu filmin. Kurtlar Vadisi'ne perşembe ambargo koyan bi halktan bahsediyorum.
Adamlar filmi daha nasıl sıvayabiliriz diye düşünüp düşünüp London Has Fallen'i çekmişler. Film tamamen Amerikan Propagandası yapan aksyioncuk bi film. Şöyle bişey hayal edin Call of Duty oynuyorsun ama oyunun başından sonuna kadar ekranın her tarafı kırmızı ve zar zor nefes alabiliyorsun. Aynen öyle bi film canım çıktı izlemekten gözlerim kanadı.
Birde gelmişler Amerika'yı falan övüyorlar dumur oldum filme. Sonunda da herkesin USA USA diye bağırması gerekiyordu onu bekledim ama olmadı. Ha aksiyon seviyorum ben aksiyonsuz yapamam diyorsan izle seversin ya konuya takılma kan gövdeyi götürüyor ona bak sen. Senin için çerez bi film hem 1 buçuk saat izle geç, senin dizilerin bile bundan daha uzun.
Filmin konusuna dahi giremeden yazıyı bitirdim iyi mi ama yeminle anlatılacak bişeyi yok bunun, çok dibe vurdurdum filmi ama cidden hak ettiler. Hade iyi seyirler..
Storia'da ki hikayelerimi, yazilarimi burdan bulabilirsiniz.
https://storia.me/@oswcobblepot

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder